پشتیبانی زبان فارسی به کلاب هاوس اضافه شد


ماه گذشته، Club House 13 پشتیبانی زبان جدید را در موج اول پشتیبانی از زبان مادری اضافه کرد. این شبکه اجتماعی صوتی اکنون پشتیبانی از 13 زبان دیگر را اضافه کرده است. زبان‌های جدید این پلتفرم عبارتند از عربی، بنگالی، چینی ساده شده، چینی سنتی، فارسی، Hosea، ایگبو، مراتی، نپالی، سومالیایی، تایلندی، ترکی و یوروبا. زبان‌های جدید در حال حاضر فقط بر روی دستگاه‌های اندرویدی در دسترس هستند، اما این شرکت اعلام کرد که پشتیبانی از نسخه‌های iOS و بیشتر به زودی اضافه خواهد شد.

علاوه بر افزودن زبان‌های جدید، Clubhouse اعلام کرد که نام ویژگی «Interests» را به «Themes» تغییر می‌دهد. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند اتاق‌ها، کلوپ‌ها و افراد با علایق یا مهارت‌های مشابه را پیدا کنند و اکنون در هر دو نسخه اندروید و iOS در دسترس کاربران است.

به گزارش ایندیا تایمز، باشگاه هاوس اخیراً ویژگی‌های جدیدی مانند پخش را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد از اتاقی که در آن بودند، به طور زنده به کل برنامه گوش دهند. آنها همچنین یک برنامه رفع اشکال راه اندازی کردند که برای گزارش رفع اشکال از 100 تا 3000 دلار به شما پاداش می دهد.

منبع:
اا

دیدگاهتان را بنویسید