رندرهای جدید نسل بعدی ماوس جادویی اپل را با پورت شارژ Magsif نشان می دهد


یک ماوس خوب دروازه ای برای استفاده از رایانه شماست. درست مانند گوشی های هوشمند که به صفحه نمایش لمسی متکی هستند، رایانه ها نیز از ماوس برای برقراری ارتباط با کاربر استفاده می کنند. همانطور که می دانید، اپل اولین ماوس تجاری جهان را معرفی کرد و پیشگام توسعه نشانگر ماوس بود. شاید از خود بپرسید که چه شرکتی بهتر از اپل می تواند این بخش را متحول و بهبود بخشد؟

متأسفانه این غول فناوری مدت زیادی است که ماوس خود را تغییر نداده است و تنها تغییر ماوس جادویی که با بازی 24 اینچی معرفی شده است، گزینه های رنگی جدیدی را به ارمغان می آورد. در واقع، Magic Mouse به تکامل خود ادامه می دهد و نیاز به تغییرات اساسی دارد و اپل حتی به آن نزدیک نشده است.

یکی از خنده دارترین مشکلات Magic Mouse این روزها نحوه بارگذاری آن است. اپل در کمال تعجب استفاده از ماوس را در هنگام شارژ غیرممکن کرد. زیرا پورت لایتنینگ در پایین ماوس نصب شده و با وصل کردن آن به کابل شارژ نمی توان از آن استفاده کرد.

نکته مهم این است که اپل هنوز تحت الشعاع استیو جابز و جانی آیو و تقاضای بی وقفه آنها برای مینیمالیسم است. این میراث در مجیک موس به شکلی متفاوت خود را نشان می دهد. طراحی ماوس مطمئناً صاف و زیبا به نظر می رسد. اما دره در واقع یک کابوس ارگونومیک است. وقتی محصولات شما باعث نارضایتی کاربران می شود، می دانید که باید آنها را تغییر دهید. جادوی موش های اپل باید به شکلی بسیار ساده تر تبدیل شود.

پروژه توییتر، نام کاربری MajinBuOfficial، اکنون روندهای جالبی را از نسل بعدی ماوس جادویی به اشتراک می گذارد که در واقع نشان می دهد که چگونه اپل می تواند به راحتی بزرگترین مشکل محصول را برطرف کند.

تصاویر رندر شده بسیار شبیه ماوس جادویی فعلی هستند. با این حال، تغییرات کوچک اما مهمی وجود دارد. به عنوان مثال، سطوح تماس سیلیکونی برای حرکت بهتر ماوس مستطیل شکل هستند و دکمه پاور به صورت افقی روی پورت لایتنینگ فعلی قرار می گیرد. در نهایت، مهم ترین تغییر محل شارژ دستگاه است. MajinBu می گوید اپل می تواند از کانکتور Magsif در انتهای ماوس جادویی برای شارژ دستگاه استفاده کند. این به ماوس جادویی اجازه می دهد تا در هنگام شارژ بدون تغییر ظاهر آن استفاده شود.

مقاله مرتبط:

به طور کلی، به نظر می رسد که ماوس جادویی حتی با این رندرها هنوز از کامل بودن فاصله دارد و اپل می تواند آن را حتی در نسل بعدی بهبود بخشد. سال ها پیش، ماوس جادویی اپل به داشتن تنها یک دکمه معروف بود و گاهی کاربران رایانه شخصی او را به دلیل راست کلیک نکردن مورد تمسخر قرار می دادند. خوشبختانه، آن زمان به پایان رسیده است. اما هنوز هم ماوس جادویی فقط دو دکمه دارد. البته این به معنای ضعیف بودن او نیست; زیرا اپل با نصب حسگرهایی در سطح ماوس جادویی و استفاده از ژست های حرکتی، تجربه خوبی را ارائه می دهد. با این حال، ماوس جادویی برای همه کارها و افراد مناسب نیست.

به عنوان مثال، گیمرها معمولاً به دکمه های فیزیکی بیشتری روی ماوس نیاز دارند و حتی استفاده از چند دکمه فیزیکی می تواند مکان خوبی برای ادغام حسگر Touch ID باشد. نسل جدید ماوس جادویی نیز به بهبودهای ارگونومیک نیاز دارد. زیرا همانطور که گفته شد مدل فعلی از این نظر بسیار ضعیف است و گاهی باعث خستگی دست می شود. نوار کناری تایپوگرافی برای سفارشی‌سازی ژست‌ها و تولید بازخورد می‌تواند یک تجربه طوفان فکری احتمالی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید