واکنش آتشین حزب الله به حملات احتمالی تل آویو به لبنان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری مهر، گروه بین بین المللی: امروز گزارش های رسانه ای از تشدید ترور در محافل صهیونیستی بیشتر و بیشتر می شود که همگی حکایت از ظهور جنبش مقاومت اسلامی لبنان دارد.

علاوه بر قدرت موشکی مقاومت لبنان، آنچه اندام صهیونیست ها را شوکه کرد، قدرت … BSP حزب الله لبنان است. رسانه های صهیونیستی به نگرانی فزاینده از حضور گسترده مردم در محافل سیاسی و نظامی این رژیم اشاره می کنند پهپاد حزب الله لبنان وجود دارد علاوه بر قدرت موشکی مقاومت لبنان، آنچه اندام صهیونیست ها را شوکه کرد، قدرت … BSP حزب الله لبنان است. رسانه های صهیونیستی به نگرانی فزاینده از حضور گسترده مردم در محافل سیاسی و نظامی این رژیم اشاره می کنند پهپاد حزب الله لبنان وجود دارد.

رسانه های صهیونیستی «نتسیفدر این گزارش آمده است: «اسرائیل نگران تهدیدی است که جبهه شمالی آن رژیم را تهدید می کند. پهپاد حزب الله تحت کنترل است و تهدیدی واقعی برای اسرائیل به ویژه حزب الله است پهپاد شناسایی نزدیک ما مستقر است. حزب الله لبنان پهپاد به منظور جمع آوری اطلاعات درباره رژیم صهیونیستی ا. حزب الله این کشور قصد دارد در جنگ قریب الوقوع بین دو طرف سامانه های دفاع هوایی اسرائیل را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار دهد تا توانایی تل آویو برای مقابله با موشک های باران حزب الله را مختل کند.

چند روز پیش یک روزنامه صهیونیستیالیم روزنامه پست گفت که حزب الله لبنان حدود 2000 پهپاد دارد. حزب الله از دهه 1990. پهپاد استفاده شده. حزب الله موفق به توسعه مدل های مختلف پهپاد شد.

مقامات رژیم صهیونیستی بارها نگرانی های خود را از توسعه موشک ها اعلام کرده اند BSP حزب الله لبنان را نشان داد. گزارش های متعدد رسانه های صهیونیستی حاکی از آن است که در جنگ احتمالی آینده، رژیم صهیونیستی روزانه مورد هجوم 3000 موشک و پهپاد از سوی گروه های مقاومت قرار خواهد گرفت.

محافل امنیتی قدیمی در ل آویو. نگرانی عمیق خود را نسبت به تحول بزرگ پس از پیشرفت چشمگیر حزب الله در این زمینه ابراز می کند. پهپادبیان شده در معادله بازدارندگی حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی. این محافل تاکید کردند پهپاد حزب الله یکی از مهم ترین سلاح ها در جنگ آینده خواهد بود و ممکن است وضعیت بین حزب الله و اسرائیل بدتر شود. ور. به آرامی محافل امنیتی قدیمی در ل آویو. نگرانی عمیق خود را نسبت به تحول بزرگ پس از پیشرفت چشمگیر حزب الله در این زمینه ابراز می کند. پهپادبیان شده در معادله بازدارندگی حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی. این محافل تاکید کردند پهپاد حزب الله یکی از مهم ترین سلاح ها در جنگ آینده خواهد بود و ممکن است وضعیت بین حزب الله و اسرائیل بدتر شود. ور. به آرامی

بر این مبنا “ لکارشناس نظامی رژیم صهیونیستی در یک روزنامه عبری هآرتض. تل آویو به نقل از مقامات ارشد امنیتی و نظامی گفت: «به همین منظور». پهپاد حزب الله در درجه اول برای جمع آوری اطلاعات و همچنین برای انجام عملیات نظامی که نیاز به دقت بالایی دارد و در درگیری های روزانه بین حزب الله و ارتش اسرائیل در جنگ آینده انجام خواهد شد، استفاده می شود.

این کارشناس صهیونیست تصریح کرد که حزب الله لبنان از پهپاد انجام ماموریت های گروهی بیاورید این کشور از اطلاعات تاکتیکی برای آماده کردن زمینه برای عملیات نظامی در عمق جبهه اسرائیل استفاده می کند.

از سوی دیگر نهادهای عالی امنیتی رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای روزنامه ای هآرتض. توضیح دادم به خاطر حزب الله است پهپاد در عین حال فعالیت های ارتش اسرائیل در مرز با لبنان را رصد می کند و این پهپاد آنها یکی از مهم ترین سلاح هایی خواهند بود که در جنگ بعدی بین حزب الله و اسرائیل مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مرکز تحقیقات اسرائیل «آلماحزب الله اخیراً اعلام کرده است که تقریباً 2000 پهپاد دارد و از دهه 1990 از این فناوری استفاده می کند.

واکنش آتشین حزب الله به حملات احتمالی تل آویو به لبنان

محافل و کارشناسان صهیونیستی نیز اخیرا نسبت به تصاویری که حزب الله اخیرا از یک پهپاد به نمایش گذاشته است، ابراز نگرانی کرده اند. شبکه “می توانرژیم صهیونیستی گزارش داد که تصاویر نشان داده شده از پهپاد حزب الله این فرضیه را تایید می کند که در مرحله بعدی کاملاً متفاوت از آنچه در سال 2006 دیدیم با حزب الله روبرو خواهیم شد.

در این گزارش آمده است: در واقع حزب الله دیگر یک سازمان نیست، بلکه یک ارتش از هر نظر است و ارتش اسرائیل به خوبی از این موضوع آگاه است.

ترس از صهیونیست ها فقط ممکن است BSP حزب الله را نمی توان خلاصه کرد و موشک های نقطه زن حزب الله مدت هاست که خواب صهیونیست ها را ربوده است. «آلن بن دیوید» تحلیلگر و مفسر نظامی رژیم صهیونیستی در مقاله خود در روزنامه صهیونیستیاحزب الله لبنان تاکنون موفق به انباشت موشک های زمین به هوای کوتاه و دوربرد شده است. حزب الله به هرگونه حمله اسرائیل به خاک لبنان پاسخ آتش خواهد داد آلن بن دیوید «تحلیلگر و مفسر نظامی رژیم صهیونیستی در مقاله خود در روزنامه صهیونیستی»احزب الله لبنان تاکنون موفق به انباشت موشک های زمین به هوای کوتاه و دوربرد شده است. حزب الله به هرگونه حمله اسرائیل به خاک لبنان پاسخ آتش خواهد داد.

این تحلیلگر صهیونیستی موشک های حزب الله را تهدیدی راهبردی برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد اما اذعان داشت که تمامی تلاش های این رژیم برای جلوگیری از دسترسی حزب الله به این موشک ها شکست خورده است.

وی گفت: ارتش اسرائیل معتقد است که تهدید موشک های نقطه زن در لبنان علیه اسرائیل استراتژیک است و قدرت این موشک ها می تواند سیستم های استراتژیک اسرائیل را فلج کند و با این موشک ها حزب الله می تواند پایگاهی ایجاد کند.هکریادر تل آویو، جایی که اطلاعات و ستاد مشترک در آنجا مستقر هستند.

این کارشناس مسائل نظامی رژیم صهیونیستی گفت: الهای پس از عقب نشینی از لبنان، ارتش اسرائیل خلع سلاح سریع حزب الله را به سخره گرفت و به خود گفت که موشک ها در انبارها زنگ خواهند زد، اما در سال 2006 هزاران موشک بر سر ما فرود آمد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: تعداد موشک‌های زمین به هوای زن در سال گذشته دو برابر شده است و ما می‌توانیم هر هدفی را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هدف قرار دهیم. در هر جنگ آینده، جبهه داخلی اسرائیل با چیزی روبرو خواهد شد که رژیم ندیده است. مقاومت هرگز معادله ای را که ترسیم کرد رها نمی کند.

وی به صهیونیست ها هشدار داد که «با دم شیر بازی نکنند».

واکنش آتشین حزب الله به حملات احتمالی تل آویو به لبنان

«ا زنگ تفريحژنرال احتیاط رژیم صهیونیستی در گفت و گو با شبکه هفت، 150 هزار موشک حزب الله را به عنوان تهدید اصلی این رژیم افشا کرد و اعتراف کرد که 150 هزار موشک حزب الله وجود دارد که صدها مورد هدف زنان و همچنین موشک هایی که هدف زنانه نیستند. و چند ده آنها کیلویی مواد منفجره دارند، تهدیدی برای اسرائیل هستند و این موشک ها می توانند به هر جای اسرائیل بروند.

زنگ تفريح وی گفت: نکته ترسناک و فاجعه‌بار این است که حتی اگر حزب‌الله چند صد موشک داشته باشد، برای فرو بردن اسرائیل در تاریکی کامل کافی است. سه یا چهار موشک هدایت شونده دقیق برای هر نیروگاهی کافی خواهد بود و اسرائیل دیگر قادر به تولید برق و همچنین تاسیسات آب نخواهد بود.

این تحلیلگر صهیونیست اعتراف کرد که اگر اسرائیل از سامانه‌های دفاعی مانند گنبد آهنین و عصای جادویی و سایر سامانه‌ها در رسانه‌های حساس مانند نیروگاه‌ها و گاز استفاده کند، جبهه داخلی آسیب‌پذیر خواهد بود.

زنگ تفريح 200000 موشک احاطه کننده رژیم، از جمله هزاران موشک زمین به هوا، حماس در غزه، حزب الله لبنان، انصارالله در یمن و همچنین عراق و سوریه را پوشش می دهد. پایگاه ها و بنادر هوایی و زمینی ارتش اسرائیل که روزنه این رژیم و زیر آن است ساخت و سازها اهداف این حمله مراکز اقتصادی و کنترلی و سایر مراکز هستند.

او در تحلیل خود تاکید می کند که این موشک ها چنین اهدافی را هدف قرار می دهند غوش. ان حجفه? آبجو ال، مراکز صنعتی برای وارد آوردن ضربات مرگ بر اسرائیل و پایین تر ساخت و سازها آنها در کانون توجه قرار دارند.

این اعتراف تحلیلگر صهیونیست: موشکساکتارتش اسرائیل توانایی رهگیری موشک ها را دارد، اما ذخایر آن بسیار اندک است و فقط چند روز درگیری دوام می آورد. از سوی دیگر، این موشک‌ها از تأسیسات آسیب‌پذیر پشتیبانی می‌کنند، نه موشک‌هایی که به عمق اسرائیل پرتاب می‌شوند. قیمت هر موشک 3 میلیون دلار است و اسرائیل ظرفیت اقتصادی برای داشتن ذخایر بزرگ از این موشک ها را ندارد اعتراف تحلیلگر صهیونیست: موشکساکتارتش اسرائیل توانایی رهگیری موشک ها را دارد، اما ذخایر آن بسیار اندک است و فقط چند روز درگیری دوام می آورد. از سوی دیگر، این موشک‌ها از تأسیسات آسیب‌پذیر پشتیبانی می‌کنند، نه موشک‌هایی که به عمق اسرائیل پرتاب می‌شوند. قیمت هر موشک 3 میلیون دلار است و اسرائیل ظرفیت اقتصادی برای داشتن ذخایر بزرگ از این موشک ها را ندارد. این موضوع در مورد ذخایر موشکی گنبد آهنین نیز صدق می کند، زیرا قیمت هر موشک تقریباً 100000 دلار است.

زنگ تفريح وی گفت: جبهه داخلی اسرائیل عرصه اصلی جنگ آینده است، اما تصمیم گیرندگان سیاسی و امنیتی کاملاً آن را نادیده می گیرند. نادیده گرفتن جبهه داخلی اسرائیل عواقب ناگواری را در پی خواهد داشت.

نکته دیگر این است که نظامیان صهیونیست از مأموریت های نظامی هراس دارند و این مأموریت ها برای آنها کابوس است. برخی از سربازان رژیم نیز از خدمت سربازی فرار می کنند. اسرائیل به دلیل ضعف خود در مواجهه با امکانات جنبش مقاومت آشکارا در بن بست است.

پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی ناکارآمدی نیروی زمینی این رژیم و حمل آمونیاک در حجفه مقاومت لبنان می تواند او را با راکت های زن هدف قرار دهد. ساکنان حجفه حمله ویرانگر به انبارهای آمونیاک در منطقه ای حاوی بیش از 15000 تن گاز و انفجار آن باعث کشته شدن هزاران نفر شد. حجفه آنها خیلی می ترسند.

برخی در منطقه همیشه سعی می کنند اسراییل را به عنوان یک حزب شکست ناپذیر و قادر به همه جنگ ها معرفی کنند، اما واقعیت چیز دیگری است. از این بترسید ل آویو. نصرالله از قدرت موشکی، توانایی ارزیابی و تحلیل وضعیت منطقه و درس های ارزشمندی که رزمندگان مقاومت لبنان در جریان بحران سوریه آموخته اند، دست نمی کشد. ا، است.

واکنش آتشین حزب الله به حملات احتمالی تل آویو به لبنان

وقتی سید حسن نصرالله اعلام می‌کند که اسرائیل ضعیف‌تر از مرد عنکبوتی است، این کاملاً درست است زیرا خود رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نبود روحیه جنگندگی در بین اسرائیلی‌ها و حتی در میان ارتش این رژیم آگاه هستند. وقتی دبیرکل حزب الله می گوید اسرائیلی ها آماده جنگ نیستند درست است.

رژيم صهيونيستي بارها تهديد به آغاز جنگ جديد با لبنان كرده است، اما تاكنون اينها فقط در حد حرف بوده و هرگز عملي نشده است. جنگ سوم اسرائیل و حزب الله لبنان موضوعی است که بارها در محافل و دانشگاه های صهیونیستی مطرح شده است و بسیاری آن را بعید نمی دانند، اما صهیونیست ها سعی می کنند تا حد امکان از چنین جنگی اجتناب کنند.

حوادث اخیر منطقه و به ویژه افزایش انسجام و هماهنگی محور مقاومت، معادلات جدیدی را بر رژیم صهیونیستی و متحدانش تحمیل کرده است که عملاً قابل پیروزی است. ل آویو. آن را در هر جنگی غیرممکن می کند. وقوع هر گونه درگیری بین دو طرف جنبش مقاومت و رژیم صهیونیستی، آغاز یک جنگ منطقه ای خواهد بود. اگر رژیم صهیونیستی قصد حمله به لبنان را داشته باشد، حزب الله ساکت نخواهد ماند. خود صهیونیست ها نیز از ناکارآمدی گزینه نظامی علیه حزب الله آگاه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید