جشنواره خانه اشتراک گذاری اپلیکیشن استادکار آغاز شد (پیشنهاد ویژه)


اگر از خدمات آنلاین اپلیکیشن های مختلف استفاده می کنید، حتما نام اپلیکیشن اصلی را شنیده اید. این اپلیکیشن سال هاست که در زمینه خدمات خانه و ساختمان و خودرو فعالیت می کند و با معرفی افراد حرفه ای در هر زمینه ای به شما کمک می کند در صورت نیاز به خدمات به بهترین نیروهای خدماتی منطقه خود دسترسی داشته باشید.

در واقع شما نیازی به هدر دادن زمان و هزینه برای یافتن متخصص ندارید، اما در کمترین زمان ممکن می توانید به این پلتفرم مراجعه کنید، نیازهای خود را شرح دهید و متخصص مناسب را بیابید.

اگر به فکر مهاجرت به عید هستید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید، در زیر یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

ویژگی های برنامه اصلی

اگر تا به حال در خانه تان دچار نشت آب شده اید، وسایلتان کار نمی کنند، یا حتی می خواهید کابینت آشپزخانه خود را تعویض کنید، بدون شک اولین قدمی که بردارید این است که از اطرافیان، دوستان و آشنایان خود بخواهید که راه حل مناسب پیدا کنید فرد صالح و صادقی که معرفی می کنید باشه! چرا راه دور برویم؟

استاد اینجاست تا هر آنچه را که نیاز دارید با شما در میان بگذارد. قیمت و هزینه خدمات مختلف را از طریق این برنامه و کاملا رایگان بررسی کنید و با متخصصان در هر زمینه در ارتباط باشید. حتی می توانید با مقایسه مشخصات هر فردی که وارد می شوید، تحقیق در مورد تجربیات سایر افرادی که حرفه خود را انجام داده اند و مقایسه افراد متخصص، انتخاب بهتری داشته باشید. اگر ساکن تهران، پردیس، کرج و اصفهان هستید به راحتی می توانید از صنعتگران کمک بگیرید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. فقط با دانلود برنامه اصلی به مجموعه کامل کارشناسان مختلف دسترسی پیدا کنید. ویژگی های استاد عبارتند از:

  • همیشه به متخصصان قابل اعتماد و معتبر دسترسی داشته باشید
  • مشاوره و تخصص رایگان برای بسیاری از خدمات
  • شفافیت قیمت ها و هزینه های دریافت خدمات
  • انتخاب آگاهانه کارشناسان بر اساس نکات و نظرات سایر کاربران
  • کیفیت بالای خدمات دریافت شده توسط کارکنان مجرب
  • پشتیبانی قوی در تمام مراحل خدمات
  • ثبت سفارش و لغو سفارش کاملا رایگان است

اپلیکیشن اصلی چه خدماتی ارائه می دهد؟

Master یک اپلیکیشن فنی و نصبی جامع است. این مجموعه دارای نصاب و تعمیرات حرفه ای در سطح شهر مانند نظافت منزل و ساختمان، نقاش ساختمان، طراح و سازنده کابینت، نجار، مکانیک تلویزیون، مکانیک یخچال، مکانیک ماشین لباسشویی، مکانیک کولر آب و گاز، مکانیک پکیج دیواری، کارگر لوله فلزی می باشد. ، متخصص لوله بازکنی، برق ساختمان، آهنگر و جوشکار، ساخت و ساز، کاشی کاری، متخصص بلبرینگ و مبلمان، متخصص در شستشوی فرش و مبلمان، خیاط و پرده زنی و سایر خدمات مورد نیاز برای تعمیرات در منزل و ساختمان شما شما را بهبود می بخشد. کیفیت زندگی .

جشنواره استاد خانه تکانی را از دست ندهید.

در صورت تمایل به واگذاری خانه و کارهای ساختمانی به درخواست استادکار با استفاده از کد تخفیف: repo5050 تا پایان سال جاری می توانید از 50% تخفیف استادکار تا سقف 50000 تومان بهره مند شوید. همچنین می توانید با پیگیری استاد در شبکه های اجتماعی از تخفیف های بیشتر این اپلیکیشن مطلع شوید.

استادکار یکی از بهترین اپلیکیشن های سفارش خانه، ساخت و ساز و خودرو در شهرهای تهران، کرج، پردیس و اصفهان است که سعی دارد وارد شهرهای دیگر نیز شود. با استفاده از این اپلیکیشن، جابجایی امسال را برای خود و خانواده‌تان آسان کنید.

هشدار! این مقاله صرفا جهت آشنایی با کسب و کار بازدیدکنندگان و عدم مسئولیت سایت در قبال آن منتشر شده است. اطلاعات بیشتر



دیدگاهتان را بنویسید