ساعت هوشمند گوگل پیکسل احتمالا در سال 2022 معرفی خواهد شد.


بر اساس گزارش ها، گوگل واقعا تصمیم گرفت ساعت هوشمند پیکسل را معرفی کند. گزارش جدیدی منتشر شده است که برخلاف شایعات قبلی اطلاعات بهتری از نحوه معرفی این دستگاه ارائه می کند. در اخبار و گزارش‌های قبلی در مورد ساعت هوشمند گوگل طی سال‌ها، هیچ‌گاه اطمینان کافی در مورد عرضه این محصول وجود نداشت، اما اکنون این موضوع تغییر کرده است.

به گزارش GSO Arena، در سال 2022 شاهد جزئیات کامل ساعت هوشمند گوگل خواهیم بود. گفته می شود این محصول با اسم رمز «روهان» شناخته می شود و مدیران گوگل به کارکنان اطلاع داده اند که پیکسل واچ سال آینده عرضه خواهد شد.

این ساعت به طور پیش‌فرض با Wear OS 3 کار می‌کند تا آخرین فرصت‌های نرم‌افزاری ساعت‌های هوشمند گوگل را به مشتریان و شرکای این شرکت نشان دهد. البته از این سیستم عامل در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 نیز استفاده شده است، اما سامسونگ با رابط کاربری One UI ظاهر خود را تغییر داده است، بنابراین همچنان می توان انتظار داشت ساعت هوشمند گوگل با ویژگی های جدید و انحصاری معرفی شود.

با توجه به تصاویر گرافیکی منتشر شده توسط منبع این گزارش و همچنین اظهارات کارمندانی که این محصول را از نزدیک تماشا کرده اند، پیکسل واچ از نمایشگر دایره ای استفاده خواهد کرد و ظاهراً قاب فیزیکی ندارد. حالا تصور کنید یک ساعت هوشمند بدون حاشیه چقدر جذاب خواهد بود. در حالی که در اینجا صحبت از رندرهای هنری است، تجربه نشان داده است که در بسیاری از موارد این نوع رندرها شباهت زیادی به محصولات نهایی دارند.

جای تعجب نیست که ساعت پیکسل معیاری برای سنجش سلامت و تناسب اندام شما باشد. ظاهرا گوگل تصمیم گرفته است که تمرکز جدی تری روی ساخت این ساعت داشته باشد، بنابراین این شرکت حتی به کارمندان خارج از تیم ساعت هوشمند نیز اجازه می دهد تا محصول را بررسی کرده و در مورد آن بازخورد ارائه کنند. یکی از جلسات بررسی Pixel Watch در ماه نوامبر برگزار شد که بسیار مهم است.

در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این پست چه خواهد کرد. این یک حرکت هوشمندانه برای گوگل است که Wear OS 3 را قبل از ورود به بازار ساعت های هوشمند روی محصولات سامسونگ آزمایش کند.

روشن است که روهان دستگاه سلامت نخواهد بود. گوگل سال گذشته Fitbit را خریداری کرد و این معامله در ژانویه بسته شد. فیت بیت سپس اعلام کرد که در نهایت قصد دارد ساعت های هوشمند Wear OS جدیدی بسازد، اما جزئیات بیشتری منتشر نشد.

پس از خرید فیت بیت توسط گوگل، دیدیم که این برند به دستگاه ها و سرویس های گوگل اضافه شد و این غول جستجو اخیرا تیم پوشیدنی خود را با فیت بیت اضافه کرد. البته قبلاً شاهد ادغام برخی از ویژگی های Fitbit با Wear OS بوده ایم، زیرا برخی از ویژگی های Fitbit به سیستم عامل پوشیدنی گوگل اضافه شده است و این ترکیب می تواند با معرفی Rohan آغاز شود.

مقاله مرتبط:

روهان ویژگی هایی مانند نمایشگر ضربان قلب و گام شمار را ارائه می دهد و کاربران احتمالاً باید روزانه آن را شارژ کنند. به گفته یکی از کارمندانی که دستگاه را آزمایش کرده است، ظاهراً سرعت شارژ پیکسل واچ کمی کند است. مانند اپل واچ، این ساعت نیز از روش شارژ اختصاصی استفاده می کند، زیرا بازار شارژرهای اختصاصی آنقدر بی ثبات است که با ارائه روش های شارژ استاندارد نمی توان به آن دست یافت.

اگر روهان دوره آزمایشی نهایی را با موفقیت پشت سر بگذارد، احتمالاً اولین محصول سری پیکسل واچ در بهار سال آینده عرضه خواهد شد. به نظر می رسد روهان برای رقابت با اپل واچ وارد بازار خواهد شد و حداقل به اندازه یک ساعت هوشمند اپل بادوام خواهد بود. اگر این گزارش صحت داشته باشد، مطمئناً قیمت روهان بالاتر از محدوده محصولات Fitbit خواهد بود. و با توجه به قیمت 299 دلاری Sense، انتظار داریم Pixel Watch با حداقل قیمت 349 دلار در دسترس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید