بی ام و خودروی مفهومی هیبریدی جدید XM خود را معرفی کرد


Beamo از خودروی مفهومی هیبریدی جدید خود با درایو هیبریدی پلاگین رونمایی کرد. این وسیله نقلیه اولین خودرو در کلاس M است آیا موتور الکتریکی را می گیرد؟ سازنده در بیانیه ای اعلام کرد BMW XM از پایان سال 2022 در کارخانه اسپارتانبورگ در کارولینای جنوبی تولید خواهد شد.

BMW XM هیبریدی

به گفته ورج، مدل مفهومی BMW XM به موتور V8 از یک موتور الکتریکی 750 اسب بخار با گشتاور 737 پوند استفاده می کند. جی هانسونسخنگوی Beamoo در ایمیلی به Varge گفت: «اگرچه نسخه تولیدی XM دارای موتور V8 با سیستم هیبریدی پلاگین خواهد بود، ارقام قدرت و گشتاور اعلام شده باید مقدماتی در نظر گرفته شود.

این شرکت می گوید طراحی غیر معمول قسمت جلویی با دو سوراخ بزرگ بینی مسیر جدیدی را برای خودروهای لوکس آینده نشان می دهد. هانسون گفت که داخل خودرو از “چرم قدیمی” ساخته شده است. نوار ابزار و نمایش اطلاعات نیز در صفحه منحنی پیوند داده شده اند. فرانسیسکو وانیلبی ام و XM در بیانیه ای اعلام کرد که XM مفهومی است که نشان دهنده یک تعمیر کامل خودرو با عملکرد خیره کننده است.

BMW XM هیبریدی

مقاله مرتبط:

در طول XM این یک وسیله نقلیه تمام الکتریکی نیست، بلکه به سمت آینده ای الکتریکی می رود. این شرکت در اوایل سال جاری اعلام کرد که حدود 50 درصد از وسایل نقلیه جدید تا سال 2030 کاملاً الکتریکی خواهند بود.

نیازی به گفتن نیست که این شرکت نسخه های تمام الکتریکی سدان های سری 5 و سری 7 را تولید می کند. شاسی بلند X1 او خودش است؛ ولی iX3 فقط در اروپا و چین عرضه خواهد شد. در پایان لازم به ذکر است که این شرکت جزئیاتی از قیمت تمام شده این خودرو ارائه نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید