برای جذب فالوور عکس های مشتریان عکس ارسال کنید


به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایران، چندی پیش پرونده انتشار عکس های شخصی یکی از شهروندان در فضای مجازی از سوی ادمین یکی از سایت های اینستاگرام برای رسیدگی به پلیس فتا شهرستان فردیس ارسال و بلافاصله رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت. از کارشناسان پلیس

ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند شاکی از طریق فضای مجازی با خانمی که در زمینه عکاسی فعالیت می کرد آشنا شده و در ازای دریافت دستمزد از او و همسرش عکس می گیرد که بعدا متوجه می شود عکاس به این موضوع توجهی نکرده است. حریم شخصی شاکی که عکس های شخصی خود را در صفحه اینستاگرام شما منتشر کرده بود.

سرهنگ “کامران ملکی” فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در این خصوص گفت: ماموران فتا با اعلام این مشکل با انجام اقدامات پلیسی و مراجعه به مخفیگاه این فرد در شهرستان فردیس موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند. ، با هماهنگی کار ضابط قضایی دستگیر و به پلیس فتا تحویل داده شد. متهم در تحقیقات بیشتر هدف خود را افزایش فالوور در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد.

در نهایت یک افسر پلیس به شهروندان توصیه کرد که عکس های شخصی خود را در فضای مجازی منتشر نکنند و به شهروندان گفت: به هیچ وجه عکس های شخصی خود را در اختیار افراد غریبه قرار ندهید.

منبع:
اا

دیدگاهتان را بنویسید