برای بازسازی مکان های ویران شده در زلزله هرمزگان نیازمند حمایت دولت هستیم



رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز مردم بیشترین دغدغه را برای تعمیر و بازسازی اماکن آسیب دیده از زلزله دارند و دولت قرار است منابع لازم را در این زمینه از قبل تخصیص دهد. ”

احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت اخیر مناطق زلزله زده استان هرمزگان و اقداماتی که باید انجام شود، اظهار کرد: پس از زلزله بیشترین آسیب را در منطقه فین و سیاهو بندرعباس دیدیم. خانه‌های برخی از روستاها به طور کامل تخریب شده و زیرساخت‌های کشاورزی و دامداری، منابع آب و کانال‌های استان آسیب دیده است.

وی افزود: میزان خسارت برآورد و اصلاح شده و اعتبارات لازم در دولت تصویب شده است اما اکنون باید تخصیص داده شود تا کار بازسازی هر چه سریعتر آغاز شود. تاکنون کار بازسازی از لحاظ توان استانی آغاز شده است و نیازمند حمایت دولت هستیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان از نزدیک شاهد ویرانی ها بودند. نیاز مردم در آن زمان چادر بود و با ادامه آن نیازهای اولیه تا حدودی برطرف شد. امروزه بزرگترین دغدغه مردم تعمیر و بازسازی اماکن است.

مرادی تاکید کرد: باید به مردم امکانات رفاهی رایگان پرداخت شود تا بتوانند به زندگی عادی بازگردند. انتظار می رود دولت به تخصیص اعتبارات تا مرحله نهایی ادامه دهد. ما به عنوان نماینده ملت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید