میثم فدایی رئیس فرابورس شد


رئیس هیات مدیره فرابورس ایران در جلسه امروز هیات مدیره از انتخاب میثم فدایی مدیر سابق نظارت بر موسسات مالی سازمان بورس به عنوان سرپرست فرابورس خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فرابورس ایران، محمدجواد سلیمی با اشاره به جلسه شنبه شب هیات مدیره فرابورس گفت: به دلیل اینکه امیر هامونی قرار است سکان بازار ارز ایران را در دست بگیرد و در سنگر دیگری مسئولیت را بر عهده بگیرد. اعضای هیات مدیره فرابورس کم کم با استعفای او موافقت کردند.

به گفته وی، پس از خروج قریب الوقوع هامونی از فرابورس، میثم فدایی در سمت سرپرستی بورس ابقا شد تا هیات مدیره فرابورس نیز صحت صلاحیت کاندیداها و برنامه های آنها را برای سمت ریاست فرابورس در کمیته های تحت مدیریت بررسی کند. مدیریت. برگزار شد تا پرداخت شود.

سخنگوی هیات مدیره فرابورس ایران از انتخاب گزینه نهایی ظرف یک ماه آینده خبر داد و گفت: در راستای دستورالعمل تایید صلاحیت مدیران عامل و بر اساس برنامه های ارائه شده، گزینه نهایی به سازمان بورس و اوراق بهادار».

امیر هامونی از شهریور 1391 مدیرعامل فرابورس ایران است و روز شنبه هیات مدیره با استعفای وی از این سمت موافقت کرد و از این پس به عنوان مدیرعامل بازار ارز ایران فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید