معبد زیرزمینی؛ فیلمنامه برای فیلمسازان آماده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب معبد زیرزمینی روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه با حضور امیر سرتیپ دوم احمد آرام و خانواده شهید غلامحسین در مسجد مقدس جمکران برگزار شد. رعیت رکن آبادی و جمعی از رزمندگان و نویسندگان دفاع مقدس در تالار عصر آفتاب.

کتاب معبد زیرزمینی اثر معصومه میرابوطالبی رمانی برگرفته از خاطرات مقنی از جنگ تحمیلی است. خاطراتی که تأثیر بسزایی در عملیات فتح المبین داشت، با وجود گذشت بیش از 30 سال از پایان جنگ، ناگفته مانده است. این کتاب در 164 صفحه تالیف و با همکاری نشر کتاب جمکران منتشر و در دسترس عموم قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران، محمد حسنی، مدیر عامل مؤسسه پژوهشی و انتشاراتی مسجد مقدس جمکران، امیر احمد آرام، فرمانده لشکر و عملیات فتح المبین، احمد حاجی زاده، مدیرعامل در کنگره شهدای کام و معصومه میرابطالبی نویسنده کتاب نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیم، فرهنگ شهادت را یکی از ارکان اسلام ناب محمدی بر شمرد و یکی از راه های ترویج آن را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانستند.

وی گفت: این رمان یکی از موفق ترین تولیدات در ترویج فرهنگ شهادت است که در سال های اخیر گل سرسبد بانوان و پیشکسوتان این عرصه بوده است.

در بخشی دیگر از جشن، محمد حسنی با تمجید از نثر اثر و نوع روایت، این کتاب را نمونه ای مناسب برای تمامی فعالیت ها دانست و آن را نمونه ای موفق از تلفیق وقایع واقعی و در عین حال ادبی دانست. و درام و فیلمنامه ای آماده برای فیلمسازان این عرصه را معرفی کرد.

در پایان این مراسم از نویسنده اثر و خانواده شهید رکن آبادی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید