مسی و یارانش از شکست لنس در وقت اضافه اجتناب کردند



به گزارش ایرنا، پاری سن ژرمن فرانسه در هفته هفدهم لیگ قهرمانان اروپا میهمان لانس بود که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

در این دیدار شاگردان مائوریتزیو پوچتینو با کسب سه امتیاز این دیدار ضمن جبران دو امتیاز از دست رفته هفته گذشته، تلاش کردند تا جایگاه خود را در صدر جدول لیگ قهرمانان اروپا تثبیت کنند. لنس همچنین در صورت پیروزی در این مسابقه می توانست به مقام سوم جدول رده بندی صعود کند، بنابراین انگیزه زیادی برای گلزنی از آن مسابقه داشت.

یکی از نکات جالب این بازی، نیمکت نشینی کیلیان امباپه و غیبت سرخیو راموس و آندره هررا بود.

لنس در این دیدار توانست به خوبی در برابر حملات پی اس جی مقاومت کند و از طرفی برای باز کردن دروازه حریف به ضدحملات می دوید تا اینکه در دقیقه 63 سکوی فوق العاده برای میزبان گلزنی کرد. پاریسی ها شگفت زده شدند.

در ادامه این گل پوچتینو سعی کرد با تغییراتی اندک و اضافه کردن چهره هایی مانند امباپه و وینالدوم چهره تهاجمی تری به تیمش بدهد.

با این تغییرات فشار حملات پاریسی ها چند برابر شد تا اینکه در دقایق پایانی بازی و در وقت های اضافه پس از انفرادی زیبای امباپه سمت چپ و پاس این بازیکن به وینالدوم باز شد. گل میزبان با یک ضربه. خوب شوت کرد و بازی را مساوی کرد تا آرژانتینی ها روی نیمکت پی اس جی به بازیکنان تعویضی پاسخ دهند.

پاری سن ژرمن با یک امتیاز این دیدار 3 امتیازی شد و همچنان صدرنشین لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند. لنس نیز با 27 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید