فیلم های پاییزی; 10 فیلم جذاب و خاطره انگیز


تماشای فیلم در پاییز سرگرم کننده است. فصلی که تلاش دوباره آغاز می شود. بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و در واقع آغاز دغدغه های جدید به ما این امکان را می دهد که روزهای شلوغ و پر تحرک پاییز را سپری کنیم. بنابراین، انتخاب یک فیلم برای تماشا و سرگرمی در عصرهای پاییز برای بسیاری وحشتناک است. از طرفی انتخاب فیلم مناسب برای این فصل می تواند چالش برانگیز باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 فیلم محبوب که جزو بهترین فیلم های پاییزی هستند آشنا کنیم. لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

1. روستا

دهکده فیلم های پاییزی

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
2004
ژانر. دسته: درام، مرموز
کارگردان: M. Shyamalan Night
بازیگران اصلی: سیگورنی ویور، ویلیام هرت، واکین فینیکس
دوره زمانی: 1 ساعت و 48 دقیقه
امتیاز IMDb: از 10 نمره 6.5 بگیرید

در مورد فیلم روستا

اگر به دنبال یک فیلم هیجان انگیز برای فصل پاییز هستید، این فیلم را انتخاب کنید! افراد حاضر در این فیلم در دهکده ای نفرین شده زندگی می کنند و اجازه خروج ندارند، در غیر این صورت مورد حمله هیولاها قرار می گیرند. در این میان جان این نابینای عزیز در خطر است. آیا یک عاشق نابینا در خطر ترک روستا برای نجات جان معشوقش است؟

دکتر ساین

این ویدیو شما را کاملا در دنیای خود غرق می کند و لحظات خوبی را برای شما رقم می زند. نماهای پاییزی جنگل، فضای فیلم و داستان آن، ذهن بینندگان را به دنیایی خارق العاده می برد و خستگی روز را از تماشاگر دور می کند.

نظر IMDb را در مورد این ویدیو بخوانید:

فیلم خوبی بود و دوستش داشتم. دوست دارم عقب بنشینم و همه صحنه ها را با دقت تماشا کنم.

9. لبخند مونالیزا

لبخند مونالیزا بهترین فیلم برای روزهای پاییزی است

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
2003
ژانر. دسته: نمایش
کارگردان: مایک نیول
بازیگران اصلی: جولیا رابرتز، جولیا استایلز، مگی جیلنهال، کرستن
دوره زمانی: 1 ساعت و 57 دقیقه
امتیاز IMDb: از 10 نمره 6.5 بگیرید

درباره فیلم لبخند مونالیزا

این فیلم داستان استادی است که به تازگی به کالج دخترانه معتبر وسلی پیوسته است. این استاد برجسته علاوه بر اینکه دانش‌آموزانش علم هنر را زیر سوال می‌برند، به هدف آنها از تحصیل و برنامه زندگی پس از تحصیلات تکمیلی نیز می‌پردازد.

صحنه های فیلم مملو از پاییز زرد و قرمز با جلوه های جذاب دهه 1950 است که احتمالا به راحتی ما را به دوران دانشجویی منتقل می کند و آن را به یکی از جذاب ترین فیلم های پاییزی تبدیل می کند.

8. یک داستان عاشقانه (یک داستان عاشقانه)

فیلمی درباره یک داستان عاشقانه

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
1970
ژانر. دسته: درام عاشقانه
کارگردان: آرتور هیلر
بازیگران اصلی: علی مک گرو، رایان اونیل، جان مارلی
دوره زمانی: 1 ساعت و 40 دقیقه
امتیاز IMDb: امتیاز 6.9 از 10 را دریافت کنید

درباره یک فیلم عاشقانه

دو مرد جوان عاشق روزهای پاییز دانشگاه می شوند، اما اختلافات طبقاتی بزرگ آنها مانع از برقراری ارتباط آنها می شود. اهداف، موقعیت، سبک زندگی و خانواده این دو جوان کاملاً متناقض است، اما مشکل این است که آنها عاشق هستند.

علاوه بر مشکلاتی که این دو جوان دارند، مخالفت والدین ثروتمند بسیار شدید است و مرتباً ثروت خود را به رخ می کشند. آنها نمی خواهند فرزندشان با فردی که سطح مالی پایین تری دارد ازدواج کند. این فیلم بسیار زیباست و می تواند یک فیلم پاییزی خوب باشد که دوست دارید ببینید. داستان رمانتیک و آرام است و استرس یک روز شلوغ پاییزی را از ذهن شما دور می کند.

نظر IMDb را در مورد این ویدیو بخوانید:

این فیلم عشق را چنان زیبا و لذت بخش نشان می دهد که به نظر می رسد راه عشق ورزی را به ما می آموزد. از تماشای آن لذت بردم و به همه پیشنهاد می کنم ببینند.

7. هواپیما، قطار و اتومبیل

هواپیما، قطار و ماشین (هواپیما، قطار و ماشین) از فیلم های پاییز

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
1987
ژانر. دسته: کمدی-درام
کارگردان: جان هیوز
بازیگران اصلی: استیو مارتین، جان کندی، لیلا رابینز
دوره زمانی: 1 ساعت و 33 دقیقه
امتیاز IMDb: از 10 امتیاز 7.6 بگیرید

درباره فیلم های هواپیما، قطار و ماشین

این فیلم داستان مردی را روایت می کند که از خانه دور است و می خواهد برای روز شکرگزاری به خانه بازگردد، اما پروازش به دلیل طوفان لغو شده و باید راه های دیگری را بیابد.

مرد بسیار مضطرب و نگران است تا اینکه با کلاهبرداری حرفه ای آشنا می شود. منظره مردی که سعی می کند وارد خانه اش شود و کلاهبردار سعی می کند مردم را فریب دهد، ماجراهای کمدی و جذابی ایجاد می کند. اکشن فیلم در حال و هوای ماه هایی از سال می گذرد که پاییز در ذهن بینندگان تداعی می شود و این می تواند دلیل خوبی برای انتخاب این فیلم کمدی جذاب باشد.

نظر IMDb را در مورد این ویدیو بخوانید:

فیلمی فوق العاده سرگرم کننده و اعتیاد آور با ماجراهای غیرقابل پیش بینی، کارگردانی عالی، بازی فوق العاده که تماشای آن لذتی وصف ناپذیر می دهد! تماشای این فیلم جذاب را نیز توصیه می کنم.

6. مادر (راشمور)

راشمور از فیلم های پاییزی

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی، اسپانیایی، لاتین، فرانسوی
سال تولید:
1998
ژانر. دسته: کمدی، درام، عاشقانه
کارگردان: وس اندرسون
بازیگران اصلی: جیسون شوارتزمن، بیل موری، اولیویا ویلیامز
دوره زمانی: 1 ساعت و 33 دقیقه
امتیاز IMDb: از 10 امتیاز 7.7 بگیرید

درباره فیلم راشمور

پاییز فصل مدرسه است! نوجوانان در مدرسه لحظات پر استرسی را تجربه می کنند و دائماً درگیر کارهای اضافی هستند و کمتر از قبل از بیرون رانده شدن به درس های خود توجه می کنند. او در همین شرایط عاشق می شود. البته عاشق شدن هم دردناکه چون رقیبش اصلا کوته فکر نیست.

این فیلم روایتی عاشقانه و جذاب را ارائه می دهد که مخاطب را سرگرم نگه می دارد. از تماشای آن به عنوان یک فیلم عاشقانه لذت خواهید برد. به خصوص که فضا شبیه کلاس های مدرسه و پاییز است.

نظر IMDb را در مورد این ویدیو بخوانید:

این فیلم رو دوبار دیدم و بار دوم خیلی بهتر متوجه شدم و بیشتر دوستش داشتم. شما باید داستان را با دقت دنبال کنید زیرا هر سکانس چیزی برای گفتن دارد.

5. زنان کوچک (زنان کوچک)

زنان کوچک از فیلم های پاییزی

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی فرانسوی
سال تولید:
2019
ژانر. دسته: درام عاشقانه
کارگردان: گرتا گرویگ
بازیگران اصلی: Saoirse Ronan، Emma Watson، Florence Pugh
دوره زمانی: 2 ساعت و 15 دقیقه
امتیاز IMDb: از 10 امتیاز 7.8 بگیرید

درباره فیلم هایی درباره زنان کوچک

در سال های پس از جنگ داخلی، جو مارچ به عنوان نویسنده در نیویورک زندگی می کند، در حالی که خواهرش امی مارچ در پاریس نقاشی می خواند. امی با تئودو لارنس که قبلاً قرار بود ازدواج کند ملاقات می کند و یک عاشقانه جدید آغاز می شود. فرزند ارشد خانواده، مگ مارچ، نیز با یک معلم ازدواج کرد. هرکسی دنبال زندگی خودش است. داستان به آرامی پیش می رود تا اینکه خواهر کوچک به شدت بیمار می شود.

نسخه «زنان کوچک» به کارگردانی گرتا گروگ با طراحی لباس خاص، بیش از هر فیلم دیگری رنگ و بوی پاییزی دارد. داستان قوی این فیلم خستگی روح تماشاگر را می برد و او را در فضایی متفاوت فرو می برد.

نظر IMDb را در مورد این ویدیو بخوانید:

فیلمی که هم زیبا ساخته شده و هم داستان زیبایی دارد. حتی اگر قبلا این فیلم را دیده اید، آن را ببینید و از آن بیشتر بیاموزید.

4. تایتان ها را به خاطر بسپار

تایتان ها را از فیلم های پاییز به یاد دارید

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
2000
ژانر. دسته: بیوگرافی، نمایشنامه، ورزش
کارگردان: بواز یاکین
بازیگران اصلی: دنزل واشنگتن، ویل پاتون، وود هریس
دوره زمانی: 1 ساعت و 53 دقیقه
امتیاز IMDb: از 10 امتیاز 7.8 بگیرید

فیلم تیتان ها را به یاد بیاورید

این فیلم ورزشی جذاب واقعیت های مهم اجتماعی را در خود پنهان کرده و داستان ورزش دبیرستانی را روایت می کند، ضمن اینکه تشکیل تیم و نحوه تربیت مربی سیاه پوست و محبوب باید بر مفاهیمی مانند اتحاد و اجتماع متمرکز شود.

این فیلم می تواند تاثیر زیادی در لحظات عصر پاییزی شما داشته باشد و حال شما را بسیار بهتر کند که تا روزها نتوانید به آن فکر کنید. تماشای این ویدیو را پیشنهاد می کنیم زیرا ویدیویی پر از تلاش و کوشش است که می تواند شما را برای مواجهه با مشکلات هر چه بیشتر ترغیب کند.

نظر IMDb را در مورد این ویدیو بخوانید:

این فیلم داستان عجیب و تکان دهنده یک تیم فوتبال است. می‌دانم «سیاه» و «سفید» واژه‌های منسوخ شده‌اند، اما باید این فیلم را تماشا کنید تا بیش از هر زمان دیگری احساس کنید و با مفاهیم انسانی زندگی کنید.

3. گونی

گونی

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی
سال تولید:
1985
ژانر. دسته: ماجراجویی، کمدی، خانوادگی
کارگردان: ریچارد دانر
بازیگران اصلی: شان آستین، جاش برولین، جف کوهن
دوره زمانی: 1ساعت و 54 دقیقه
امتیاز IMDb: از 10 امتیاز 7.8 بگیرید

درباره فیلم گونیز

مایکی و دوستانش همیشه می خواستند به یک ماجراجویی بروند، تا اینکه یک شب در اتاق زیر شیروانی مایکی نقشه ای قدیمی پیدا کردند که شبیه نقشه گنج بود. با آمدن خانواده های جنایتکار که به دنبال گنج نیز هستند، بچه ها خود را در تنگنای وخیمی دیدند.

پاییز در بسیاری از ما میل به ماجراجویی و کشف ناشناخته ها، آنچه قهرمانان این فیلم می خواهند، بیدار می کند. این فیلم پاییزی با داستان جذاب و هیجان انگیزش شما را در خود غرق خواهد کرد. فضای کودکانه آن به این معنی است که روز کاری بعدی با انرژی بیشتری شروع می شود.

نظر IMDb را در مورد این ویدیو بخوانید:

یک ماجراجویی بسیار سرگرم کننده، سرگرم کننده، ساده و قدیمی. این فیلم هنوز داغ است، فوق العاده ساخته شده است، بازی خوبی دارد و از آن فیلم هایی است که هرگز از دیدن آن پشیمان نخواهید شد!

2. چاقوها را بیرون آورده اند

چاقوهای فیلم های پاییزی

کشور: آمریکا
زبان:
اسپانیایی، هندی، انگلیسی
سال تولید:
2019
ژانر. دسته: کمدی، جنایی، درام
کارگردان: رایان جانسون
بازیگران اصلی: دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس
دوره زمانی: 2 ساعت و 10 دقیقه
امتیاز IMDb: از 10 امتیاز 7.9 بگیرید

درباره فیلم چاقوکشی

هنگامی که جسد هارلان ترامپ، نویسنده جنایی معروف، در املاک او پیدا می شود، یک کارآگاه جالب و غیراخلاقی برای بررسی این پرونده استخدام می شود. بلان افراد مختلفی را درگیر تحقیقات خود می کند و همه آنها را به محاکمه می کشاند تا حقیقت مرگ نابهنگام هارلن را دریابد.

این فیلم بسیار مرموز و زیبا با مناظر رنگارنگ پاییزی است و بینندگان را کاملا همراهی می کند. پیشنهاد می کنیم آن را در لیست فیلم های قابل تماشا در پاییز قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید.

نظر IMDb را در مورد این ویدیو بخوانید:

فیلمی پر ستاره، تمیز و جذاب! با بهترین بازی و فضای فراموش نشدنی روبرو خواهید شد. دیدن این فیلم را توصیه می کنم.

1. انجمن شاعران مرده

فیلمی از انجمن شاعران مرده

کشور: آمریکا
زبان:
انگلیسی
سال تولید:
1989
ژانر. دسته: کمدی، کمدی، درام
کارگردان: پیوتر ویر
بازیگران اصلی: رابین ویلیامز، اتان هاوک، رابرت شین لنارد
دوره زمانی: 2 ساعت و 8 دقیقه
امتیاز IMDb: امتیاز 8.1 از 10 را دریافت کنید

درباره فیلم انجمن شاعران مرده

اگر پاییز شما را به یاد حس نوستالژیک شروع مدرسه می اندازد، قطعا از دیدن این فیلم لذت خواهید برد. Dead Poets Society داستان معلمی پرشور اما الهام بخش است که تاثیر زیادی بر زندگی دانش آموزان دارد.

کاربر IMDb در مورد این ویدیو می گوید:

شاید کلیشه ای باشد، اما انجمن شاعران مرده یک شاهکار سینمایی است. می توانم بارها و بارها آن را تماشا کنم و هر بار معنای جدیدی در آن پیدا کنم.

تو حرف بزن

در این مقاله شما را با 10 فیلم فیلم پاییزی آشنا کردیم. نظر شما در مورد ویدیوهای ارائه شده در این مقاله چیست؟ کدام یک از فیلم هایی را که توصیه می کنیم دیده اید؟ در بخش ” ارسال نظر” می توانید به ما و مخاطبان خود بگویید “چگونه”. اگر فیلم خوب دیگری دارید که به نظرتان مناسب فصل پاییز است، معرفی کنید.

هشدار! محتوای این وب سایت بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نوشته شده است. از شما استقبال می کنیم که هرگونه ناهماهنگی محتوا یا سایر مشکلات صحت محتوا را گزارش دهید تا بتوان فوراً آنها را اصلاح کرد. اطلاعات بیشتر

قوانین و روش های کاملا کاربردی برای یادگیری سریع و پایدار هر زبان جدید

منبع

ماریکلر روستایی

دیدگاهتان را بنویسید