طرح تبدیل دادگاه های ملی به زودی نهایی می شود



دادستان کل کشور عنوان کرد: طرح تحول در دادگاه های سراسر کشور در حال تهیه است و به زودی تکمیل می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان تهران و دادستان عمومی و انقلاب تهران، با قدردانی از خدمات حظمتی و القاسمهره در سمت های رئیس قاضی و دادسرای استان تهران: علی صالحی، دادستان جدید تهران، تجربیات ارزنده ای در دژهای مختلف دادگستری از جمله دادسرای فارس و دادگستری هرمزگان دارد و برای وی در قلعه جدید آرزوی موفقیت دارم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: القاصی هر مهر به مدت 31 ماه به صورت 24 ساعته در دادسرای تهران مشغول به کار بود و برای وی در سمت ریاست دیوان عالی تهران آرزوی موفقیت دارم.

منتظری با اشاره به “طرح تحول قوه قضائیه که مورد تاکید مقام معظم رهبری و روسای سابق و فعلی قوه قضائیه است”، گفت: طرح تحول در دادگاه های سراسر کشور در حال تدوین است و به زودی به پایان می رسد، اما دادستان تهران دفتر دلیل وضعیت خاص آن مستلزم طرح تحول خاصی است لذا از دادستان جدید تهران انتظار داریم در اسرع وقت و در اسرع وقت طرح تحول را به دادسرای تهران ارائه کند و کار جدی خود را با چاه آغاز و انجام دهد. -برنامه ریزی برنامه ریزی شده

طول می کشد…

دیدگاهتان را بنویسید