شکوه کانون کتابخوانی دانشگاه گلستان در جشنواره رویش



ایسنا/ گلستان کانون کتاب و کتابخوانی دانشگاه گلستان در رشته اندیشه، کتاب و کتابخوانی در توسعه دانشگاه های کشور برگزیده شد.

اگرچه گلستان در مقایسه با اکثر استان های دیگر استان نوپایی است و با محرومیت شدیدی در میزان توسعه مواجه است، اما جوانان و نخبگان استان هرگز با محدودیت اعتباری و تجهیزاتی و محرومیت به دلیل توسعه کمتر مواجه نشده اند. و همواره پویا و سرشار از ایده های نو و بدیع بودند و در تلاش بودند تا سرنوشت روشنی برای خود و استان ها بیابند.

جنبش دانشجویی استان گلستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره پیشگام استان در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و دانش آموزان استان در مجموعه های خودجوش کانون های فرهنگی، هنری، دانشجویی شناخته شده است. و سازمان هایی که تلاش کرده اند در معادلات و فعالیت های استانی و غیر استانی نقش موثری داشته باشند.

کانون کتاب و کتابخوانی دانشگاه گلستان که از دیرباز در حوزه اندیشه و دانش فعالیت های نوآورانه ای داشته است در نهمین جشنواره ملی رشد که ویژه کانون های فرهنگی هنری حوزه اندیشه، کتاب و کتاب برگزار می شود. خواندن در دانشگاه های “گروه ب”. او عنوان مرکز «برگزیده» کشور را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، جشنواره رویش هر ساله به عنوان جلوه‌ای از امکانات و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و در کنار سایر جشنواره‌های فرهنگی، یکی از رویدادهای مهم فرهنگی و اجتماعی در کشور. رشته دانشگاهی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید