در اینجا چند نمونه از دانش آموزان سال 1400 آورده شده است



به گزارش روز یکشنبه گروه علمی و آموزشی ایرنا سازمان امور دانشجویان، دکتر هاشم داداش پور گفت: در دوره اخیر جشنواره الگوهای دانش آموزی که در سال 98 برگزار شد، از 13 نفر به عنوان برگزیدگان مرحله کشوری تجلیل شد. با حضور معاون اول رئیس جمهور

وی با اشاره به اینکه متقاضیان برای این دوره جدید می توانند از 30 تا 30 آذرماه در سامانه سجاد ثبت نام کنند، افزود: پیش بینی می شود در جشنواره 1400 که بیست و نهمین و 30مین سال آزمون دانشجویی است، روند جشنواره آغاز شود. هفته سوم آذر ماه و در اسفندماه با برگزاری جشن به پایان می رسد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه همانند سال های گذشته، تمامی مراحل ثبت نام و سنجش دانشگاهی و همچنین سنجش مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می شود، گفت: فرآیند سنجش جشنواره دانشجوی نمونه به طول می انجامد. در دو مرحله دانشگاهی و کشوری. ابتدا دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می پردازند و آن دسته از دانشجویانی که طبق مقررات و صرف نظر از حد نصاب، بیشترین امتیاز را کسب کنند، از سوی موسسه مربوطه منتخب تلقی می شوند و تعداد داوطلبان واجد شرایط برای مرحله دوم درج می شود. دبیرخانه مرکزی

وی با اشاره به تغییرات این دوره از جشنواره نسبت به سال گذشته گفت: برای اولین بار به دانشجویان برگزیده خارجی و دانشجویان فارغ التحصیل پس از فراخوان سال 98، دانشجویانی که بدون در نظر گرفتن شرایط مرخصی می گیرند، ارائه خواهیم کرد. گرفتن تاج و کسب 3 امتیاز اضافی در بخش داوطلبانه فرهنگی در ایام تاج از ویژگی های این دوره از جشنواره نسبت به دوره های قبل است.

بر اساس این گزارش، کلیه دانشجویان متقاضی ورود به دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فرهنگیان می توانند به آدرس www.portal.saorg ثبت نام کنند. .ir در این جشنواره اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید