داعش یک سرهنگ عراقی را سر برید



مقامات عراقی روز چهارشنبه اعلام کردند که دو هفته پس از ربوده شدن یک سرهنگ پلیس توسط تروریست های داعش در استان دیالی در شرق عراق کشته شده است.

به گزارش ایسنا، داعش سه شنبه شب عکس هایی از جسد سرهنگ “جاسر الجورانی” پس از ربوده شدن در منطقه دریاچه حمرین را در کانال های تلگرامی خود منتشر کرد. این عکس ها سر الجورانی را جدا از بدنش نشان می دهد.

یک منبع امنیتی عراقی به خبرگزاری فرانسه گفت که سرهنگ یاسر الجورانی به همراه دو تن از دوستانش هنگام ماهیگیری در منطقه دریاچه حمرین در استان دیالی (شرق عراق) در 13 دسامبر کشته و سر بریده شد.

یک منبع امنیتی در خصوص سرنوشت دو تن از دوستان سرهنگ الجورانی گفت: نفر اول مورد اصابت گلوله قرار گرفت و نفر دوم پس از شکنجه های شدید در کوه های حمرین جان باخت.

سرلشکر نوشت: “ما تروریست ها را تعقیب خواهیم کرد و با آنها تماس خواهیم گرفت تا عدالت اجرا شود و انتقام خون این شهدا گرفته شود.” یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی ارتش عراق.

استان دیالی بارها شاهد حملات تروریستی مکرر به نیروهای امنیتی عراق بوده است. نیروهای امنیتی عراق در روزهای اخیر حضور خود را در کوه های حمرین که بین استان های دیاله و صلاح الدین قرار دارد، تقویت کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید