حسینی: پنالتی را از آن طرف زمین دیدم اما داور/سکو، نیمکت یا وسط دروازه را ندیدم، برایم فرقی نمی کند.


به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، حسین حسینی پس از تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس درباره این دیدار گفت: دربی همیشه حساسیت خود را دارد که باعث می شود هر دو تیم محتاط باشند و به خودشان حمله نکنند.

وی ادامه داد: امروز دوباره دیدیم که مجازات ما اجرا نشده است. از طرفی متوجه اشتباه شدم و پنالتی اعلام شد اما قاضی بعد از دو قدم نتوانست تشخیص دهد که اشتباه شده است. ارسلان در دیدار مقابل فجرسپاسی گل سالمی به ثمر نرساند، در بازی با نفت آبادان هم از پنالتی ما دست نکشید و همین امتیازها پایان جدول را رقم می زند. حالا باید با 20 امتیاز در صدر جدول باشیم. این تک امتیازات پایان فصل قهرمانی را رقم می زند. متأسفانه تا 3 هفته تمام شد این مشکلات داوری علیه تیم ما شروع شد. خسته بودیم و خیلی اعتراض کردیم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه گفته می شود استقلالی ها قرعه کشی امروز را مدیون عملکرد خوبش هستند، خاطرنشان کرد: اینطور نیست. پاکسازی نتیجه کار گروهی است. از مدافعان و همه بازیکنان تیم برای کمکشان تشکر می کنم. مهمتر از کلینچ این بود که بتوانیم برنده شویم، که نشد.

حسینی در خصوص حضور علیرضا رضایی در ترکیب استقلال در بازی های گذشته، گفت: نسبت به سال های گذشته شرایط بسیار خوبی داشتم اما بعد از بازی با فجر مجیدی تصمیم گرفتم از ترکیب خارج شوم. من در آن زمان مشغول تمرین بودم و مشکل خاصی وجود نداشت. فرود، نیمکت یا داخل دروازه فرقی نمی کند و آرزوی من موفقیت استقلال است. امیدوارم هر جا که هستم بتوانم به تیمم کمک کنم.

وی ادامه داد: سه هفته متوالی داوران مقابل تیم ما بودند. همه متوجه خطای بازیکن ما شدند اما نمی دانم چرا داوران تصمیم گرفتند ضربه پنالتی نزنند. در صحنه آفساید نیمه اول از آن طرف زمین متوجه اشتباه داور شدم.

انتهای پیام/



آن را در صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید