فاروج و جاجرم; دارای بیشترین تعداد درگیری در خراسان شمالی است



ایسنا/ خراسان شمالی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی از متمرکز شدن بیشترین نزاع و درگیری در استان در شهرستان های فاروج و جاجرم خبر داد.

صادق سپیدکار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه عوامل موثر وقوع جرم در شهرهایی که میزان وقوع جرم بیشتر است در حال بررسی است، افزود: در این بررسی ها افراد موثر در ایجاد درگیری را نیز شناسایی و مدیریت می کنیم. کارگاه های آموزشی بر اساس آمار به دست آمده توسط ما خشم و مدیریت.

وی با اشاره به کم حوصلگی برخی از معتمدین در برخورد با ارباب رجوع، تصریح کرد: در خصوص معتمدی که در برخورد با ارباب رجوع کم حوصله و بی حوصله نشان می دهند، کارگاه هایی نیز برگزار خواهیم کرد تا این افراد نیز صبور باشند. خودشان

سپیدکار در پاسخ به این سوال که کدام شهرستان بیشترین آمار جرم و جنایت را دارد، گفت: سال گذشته شهرستان های فاروج، راز و جرگلان بیشترین آمار را در استان داشتند اما امسال این آمار به شهرستان های فاروج و جاجرم اختصاص یافت. .

این مقام مسئول در پایان از متولیان امر و مردم خواست در بیان علل و سخنان خود صبور باشند و در عمل به سایر افراد احترام بگذارند.

وی تاکید کرد: بهتر است این افراد با وجود داشتن مجوز حمل از حمل سلاح سرد جلوگیری کنند تا عواقب جبران ناپذیری نداشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید