ال جی تییون; وسیله ای که باغبانی را در خانه تسهیل می کند


در سال 2021، ال‌جی تجارت گوشی‌های هوشمند خود را برای تمرکز بر محصولات دیگر تعطیل کرد. اکنون به نظر می رسد که این شرکت به دنبال شروع سال جدید با یک ابزار کاملاً جدید باغبانی داخلی است که به مردم در رشد گیاهان و گل ها کمک می کند.

طبق گزارش Reviewgeek، ال‌جی معمولاً هر سال گوشی‌های هوشمند جدیدی را در نمایشگاه CES ارائه می‌کند. اما محصول دیگری برای سال 2022 در راه است. قبل از معرفی رسمی در اوایل ژانویه، ال‌جی اخیراً ال‌جی Tiiun را راه‌اندازی کرده است چیزی را که در کره ای به معنای “جوانه زدن” است، معرفی کرد. این مفهوم منحصر به فرد اکنون یک محصول واقعی است. دستگاه جدید ال جی یک ماشین باغبانی یخچال مانند است که باغبانان تازه کار را در هر زمان از سال در داخل خانه راحت تر می کنند.

باغ سرپوشیده جدید ال جی به شیک LG Wing نیست. با این حال، تییونمی تواند دما، نور و رطوبت را تنظیم کند تا محیطی مناسب برای رشد گیاه ایجاد کند. محصول جدید ال جی تقریبا شبیه یک دستگاه فیلمبرداری استاین یک داستان علمی تخیلی است. اگر فیلم مادر اگر در حال تماشای LG Tiiun هستید، دستگاهی را به خاطر خواهید آورد که مت دیمونبازیگر اصلی فیلم موفق به کاشت سیب زمینی در مریخ شد.

دستگاه باغچه داخلی ال جی تییون

حال این سوال پیش می‌آید: آیا ال‌جی ساخت گوشی‌های هوشمند را کنار گذاشته تا بر تجهیزات مدرن باغ تمرکز کند؟ در کنار شوخی، جالب اینجاست که ال جی که چندین گوشی هوشمند منحصر به فرد و خلاقانه را در کارنامه خود تولید کرده است، اکنون دست به تولید تجهیزات باغبانی داخلی زده و سعی دارد محصولات جدید و جذابی را برای خریداران هدف خود طراحی کند. حالا که کرونا بیش از هر زمان دیگری ما را مجبور کرده در خانه باشیم، شاید این وسیله بتواند سرگرمی جدیدی برای ما ایجاد کند!

مقاله مرتبط:

طبق اعلامیه های مطبوعاتی، LG Tiiun بلافاصله یک محیط عالی برای رشد گیاهان ایجاد می کند. محصولات زراعی از جمله گل ها در کمتر از چهار هفته رشد می کنند. هر قفسه می تواند تا شش غلاف بذر را در خود جای دهد.

الجی می‌گوید حتی باغبان‌های تازه‌کار هم می‌توانند سبزی‌های مختلف را همزمان پرورش دهند. با این حال، برخی ممکن است بیش از هشت هفته طول بکشد تا ایجاد شوند. با این حال، ال‌جی می‌گوید تجهیزات مدرن آن به دانه‌ها اجازه می‌دهد سریع‌تر از زمانی که در فضای باز کاشته می‌شوند رشد کنند.

دستگاه جدید ال‌جی به‌طور خودکار دما، نور و غیره را تنظیم می‌کند تا چرخه‌های طبیعی روز را تقلید کند. همچنین یک سیستم آبیاری هوشمند خودکار وجود دارد که فرآیند نگهداری گیاه را ساده می کند و به هر کسی اجازه می دهد این کار را انجام دهد. علاوه بر این، Tiiun با برنامه موبایل LG ThinQ سازگار است و به مالکان گزینه های بیشتری برای مشاهده محصولات خود می دهد.

شاید این وسیله به شما کمک کند تا به فردی تبدیل شوید که عاشق باغبانی در خانه هستید! به لطف پنجره شفاف درب دستگاه، کاربران به راحتی می توانند داخل آن را ببینند و گیاهان خود را مشاهده کنند. LG Tiiun ممکن است در نگاه اول مانند یک یخچال کوچک به نظر برسد. اما اتفاقات بسیار جالبی می تواند در آن رخ دهد. احتمالاً اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ اولین نمایش این دستگاه در CES است یا در اوایل سال 2022 منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید