تصویر زنده موتورولا Moto X30 با جزئیات صفحه نمایش رسمی منتشر شده است


به گفته GSUNA، موتورولا Moto Edge X30، اولین گوشی هوشمند 8 تراشه ای نسل اول اسنپدراگون جهان را معرفی خواهد کرد. موتورولا هنوز مشخصات این گوشی هوشمند را اعلام نکرده است. اما یکی از مقامات شرکت تصویر زنده Moto Edge X30 را به اشتراک گذاشت که حاشیه‌های باریکی را در اطراف صفحه نمایش و شکافی برای اتصال دوربین سلفی نشان می‌دهد.

علاوه بر این، حساب رسمی Weibo Motorola (سایت میکروبلاگینگ چینی مشابه توییتر) او ویدیوی کوتاهی منتشر کرده است که مشخصات صفحه نمایش Moto Edge X30 از جمله نرخ تازه سازی 144 هرتز و گواهی HDR10 + و توانایی نمایش یک میلیارد رنگ را نشان می دهد. در زیر می توانید این ویدئو را تماشا کنید:

موتورولا جزئیات بیشتری در مورد اندازه و وضوح صفحه نمایش ارائه نکرده است. اما بر اساس اطلاعاتی که قبلا فاش شده بود، صفحه نمایش آن به احتمال زیاد 6.67 اینچ با وضوح FullHD + خواهد بود. موتورولا هیچ جزئیاتی در مورد پشت Moto Edge X30 فاش نکرده است. با این حال، رندرهای فاش شده نشان می دهد که این گوشی هوشمند احتمالا خارج از بازار چین با نام Edge 30 Ultra عرضه می شود.

علاوه بر این، ممکن است یک دوربین سه گانه در پنل پشتی متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی با عمق وجود داشته باشد. برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی، یک دوربین 60 مگاپیکسلی در سوراخ تعبیه خواهد شد که می تواند ویدیوهای 4K را ضبط کند.

رندر Moto Edge X 30

رندر Moto Edge X 30 (Moto Edge 30 Ultra)

مقاله مرتبط:

Moto Edge X 30 به طور رسمی در تاریخ 9 دسامبر (18 دسامبر 1400) رونمایی خواهد شد و فروش آن در چین از 15 دسامبر (24 دسامبر 1400) آغاز خواهد شد. موتورولا هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی این گوشی هوشمند برای اولین بار در بازارهای دیگر ظاهر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید